Dudley, Eunice en Franklin hebben voor flink wat stormschade gezorgd bij klanten van Warmes. “Het regende telefoontjes en we zijn meteen aan de slag gegaan, op zaterdag zelfs al.” Nu zijn alle werkzaamheden afgerond.
Weggewaaide dakpannen, kapotte daken, geknapte ruiten… De stormen die onlangs voor veel schade zorgden, hebben ook klanten van Warmes niet gespaard. Het ging daarbij niet om actuele bouwplaatsen, maar om bestaande woningen en bedrijven van klanten.
“Hoe druk we ook waren, we hebben ze natuurlijk niet in de kou laten staan,” aldus coördinator Maik Roeleveld. “Er ging meteen heel wat personeel op pad. De jongens hebben niet gewacht tot na het weekend, maar waren de dag na de stormen, zaterdag, meteen al aan het werk op verschillende locaties. Veertig stormschades kwamen bij ons binnen, dus ze zijn behoorlijk druk geweest.”
Sommige reparaties hadden wat meer tijd nodig – door levering van materiaal bijvoorbeeld – maar nu is alles klaar. De projectleiders kregen daags na de storm al een boel berichtjes binnen van klanten. ‘Ze waren er snel en op tijd en het dak is weer heel.’ En: ‘De jongens zijn al geweest. Mooi geregeld!’
Maik Roeleveld is er blij mee: “Na zo’n storm zien we ineens weer hoe groot ons klantennetwerk eigenlijk is. We hopen dat we iedereen naar tevredenheid hebben geholpen en dat alle schades zijn weggewerkt.”